Maardu Linnavalitsus pakub tööd lastekaitse peaspetsialistile

Nõuded kandidaadile

– Erialane kõrgharidus;

– Eesti keele oskus kõrgtasemel ning vene keele oskus kesktasemel ametialase sõnavara valdamisega;

– Tööks vajalike õigusaktide tundmine, nende kasutamise oskus, kohaliku omavalitsuse asutuste asjaajamiskorralduse tundmine;

– Ametikohal vajalike arvutiprogrammide sealhulgas vajalike teksti- ja tabeltöötlusprogrammide ja andmekogude ning bürootehnika kasutamise oskus;

– Algatusvõime ja loovus, sealhulgas võime osaleda uute lahenduste väljatöötamisel, neid rakendada ning töötada iseseisvalt ja initsiatiivikalt;

– Töövõime, sealhulgas võime stabiilselt ja kvaliteetselt töötada ka pingeolukorras ning efektiivselt kasutada aega;

– Kohusetunne, otsustus- ja vastutusvõime, sealhulgas kohustuste täpne ja õigeaegne täitmine, vastutus oma kohustuste täitmise, selle kvaliteedi ja tulemuslikkuse eest;

– Suhtlemis-ja väljendusoskus, oskus oma seisukohti ja arvamusi põhjendada, mõtete ja informatsiooni suulise ja kirjaliku esitamise võime.

Töösisu

Lastekaitse peaspetsialisti ametikoha põhieesmärgiks on laste seadusega tagatud õiguste, huvide kaitse ja laste heaolu kindlustamine lapsevanemate toetamise ning lapse kasvukeskkonna mõjutamise kaudu.

– Laste kaitsealase töö korraldamine Maardu linnas;

– Juhtumite lahendamine lähtuvalt kliendi ja sotsiaalse probleemi spetsiifikast, elektroonilise andmebaasi STAR täitmine;

– Lastega seotud menetlustes osalemine;

– Eestkosteasutuse rollist tulenevate tööülesannete täitmine;

– Lastele ja lastega peredele suunatud riiklike ning kohalike toetuste ja teenuste korraldamine;

– Erivajadustega laste hoolekande korraldamine.

Omalt poolt pakume

– 35 kalendripäeva põhipuhkust + 3 tervisetaastamise päeva aastas palgasäilitamisega;

– Tervisespordikulude hüvitamist;

– Stabiilset tööd;

– Huvitavat töövaldkonda ja põnevaid väljakutseid;

– Sõbralikku ja toetavat meeskonda;

– Enesetäiendus- ja koolitusvõimalusi;

– Ühisüritusi.

Konkursil osalemiseks esitatavad dokumendid

– Kandideerimisavaldus koos motivatsioonikirjaga ning kinnitusega, et kandidaat vastab teenistusse asumiseks avaliku teenistuse seaduses sätestatud nõuetele;

– Elulookirjeldus (CV);

– Haridust tõendavate dokumentide koopiad, muud dokumendid, mida kandidaat peab oluliseks.

Kui on täpsustavaid küsimusi, siis palun pöörduge julgelt sotsiaalabiosakonna juhataja Olga Jevdokimova poole: e-mail olga.jevdokimova@maardu.ee, telefon 6060720.